Saturday 16 June 2012

Mesyuarat AJK PIBG SK Segambut


Kepada,

Semua AJK PIBG SK Segambut

Tuan/puan,

MESYUARAT AJK PIBG KALI  PERTAMA SESI 2012/2013

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2.         Sukacita dimaklumkan bahawa mesyuarat PIBG kali pertama sesi 2012/2013 akan diadakan seperti ketetapan berikut:

Tarikh                        : 18 Jun 2012 ( Isnin )
Masa                          : 5.00 Petang
Tempat                      : Bilik Gerakan

3.         Agenda mesyuarat adalah seperti berikut:
            3.1 Ucapan YDP
            3.2 Ucapan Penasihat
            3.3 Pembentangan minit mesyuarat yang lalu
            3.4 Pekara Berbangkit
            3.5 Mengesahkan minit mesyuarat yang lalu
            3.6 Hal-hal lain

4.         Oleh itu, kehadiran tuan/puan amatlah dialu-alukan dan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Sekian.


“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”


Saya yang menjalankan tugas,

Setiausaha,
PIBG SK Segambut, KL.

2 comments:

Azizi Ahmad said...

Salam Tetuan,

Saya Azizi Ahmad tamat masa bekerja pada jam 5.00 petang. Oleh itu, saya hanya dapat hadir atau sampai ke mesyuarat lebih kurang jam 5.40 pm. Maaf diatas kesulitan. Harap maklum.

Azizi Ahmad said...

Salam Tetuan,

Adalah saya merujuk kepada perbincangan agenda MESYUARAT AJK PIBG KALI PERTAMA SESI 2012/2013 pada 18 Jun 2012 ( Isnin ), jam 5.00 petang di Bilik Gerakan, SK Segambut bagi perkara :

i) Permohonan Guru Pelatih

Pihak sekolah boleh memohon terus kepada
a) Pengarah, d/a Unit Praktikum ,INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS BAHASA ANTARABANGSA, LEMBAH PANTAI, 59200 KUALA LUMPUR atau
b) Pengarah, d/a Unit Praktikum, Institut Pendidikan Guru (IPG) Kampus Ilmu Khas,Jalan Yaacob Latif, 56000 Cheras, WP Kuala Lumpur

untuk mendapatkan guru-guru pelatih untuk tujuan praktikum.

ii) Bengkel E-Mail AJK PIBG SK Segambut

- pohon ditetapkan hari, tarikh, masa dan tempat
- setiap peserta membawa laptop, internet access dan handphone 3G
- tempoh masa lebih kurang 2-3 jam
- pengendalian bengkel secara hands-on
- sediakan surat lantikan/panggilan untuk penceramah

iii) Bengkel Pembinaan Item/Analisis Data

- pohon ditetapkan hari, tarikh, masa dan tempat
- setiap peserta membawa laptop, internet access dan handphone 3G
- tempoh masa lebih kurang 2-3 jam atau pakej 3 hari/ 2malam
- pengendalian bengkel secara hands-on
- sediakan surat lantikan/pangglan untuk penceramah

Harap maklum, terima kasih. Wasalam

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes